6 aug. 2009

If ,Tunea era Tundrea

Cu siguranta,daca in locul lui Tunea as fi fost eu Tundrea mi-as fi depus toata energia pentru ca judetul nostru sa aiba altfel de drumuri,un grad de management eficient la nivelul institutiilor si o speranta reala pentru viata carasenilor .
Eu consider, fara falsa modestie ,ca am capacitatea de a aplica bunele practici administrative pentru judetul nostru , dar mai ales am bunacredinta fata de caraseni,care de 20 de ani sunt victimele acelorasi cercuri de interese care le capuseza resursele bogate .
Am refuzat de 2 ori aceasta functie ,o data in favoarea lui M.Vela , a doua doua oara in 2005 si din respect pentru memoria bunului meu prieten cel care a fost prefectul lord Iosif Hilofski , a treia oara nu cred ca nu voi accepta.

Sa stii ce vrei, sa vrei ce poti si sa poti ce trebuie

In viata exista doua mari reusite: una este sa obtii exact ceea ce ai vrut, alta … sa obtii chiar mai mult decat atat .Eu ma las calauzit de motto-ul lui Albert Einstein care spune :
Incearca nu sa devii un om de succes, ci mai degraba un om de valoare”

Raport privind analiza activităţii parlamentarilor

Raport privind analiza activităţii parlamentarilor