29 aug. 2009

Despre excluderile din PNL Caras Severin

In urma cu mai bine de 10 ani episodul cu excluderile era regizat de Mona Musca cu aceleasi diversiuni penibile atunci plecam si bine am facut construind intr un partid in care chiar ma regasesc si in care ma simt liber.
Acelasi scenariu securist este orchestrat acum de clonele defunctei care si a primit exact compensatia sforariilor pe care le facea.Cand eu atrageam atentia despre practicile dictatoriale si diversioniste ale cucoanei bineinteles ca 99% din cei din jur printre care si parte din exlusii de azi nu mi dadeau dreptate.
Tehnica infiltrarilor pe care partidul diversionist o practica de ani de zile produce efecte letale in timp,vezi pnt.Si eu am avut parte d asemenea
prietenii veniti de obicei in preajma alegerilor dar am avut flerul impreuna cu colegii mei sa i determinam sa plece inpoi la cei care i au trimis la spionat.
Este regretabil ca la 20 de ani de la revolutie aceste practici care se intorc in finalimportiva celor care le provoaca au devenit felul de a fi al partidului diversionist dictatorial.
Este hilar sa vezi cum un consilier s a converit subit la o doctrina dar efectele muncii lui dupa cativa ani este scandalul permanent,disarmonie si excluderi.
Multumesc cerului ca am scapat de asemenea practici permanente chiar daca incercarile nu au incetat.
Asa ca ii invit pe toti cei care doresc sa se exprime liber si neconstransi la conservatori!

Sa stii ce vrei, sa vrei ce poti si sa poti ce trebuie

In viata exista doua mari reusite: una este sa obtii exact ceea ce ai vrut, alta … sa obtii chiar mai mult decat atat .Eu ma las calauzit de motto-ul lui Albert Einstein care spune :
Incearca nu sa devii un om de succes, ci mai degraba un om de valoare”

Raport privind analiza activităţii parlamentarilor

Raport privind analiza activităţii parlamentarilor