15 nov. 2008

Dragi prieteni

Am intrat în politică din convingerea că pot să ajut un număr cât mai mare de oameni si am izbutit sa ajut zeci de mii de oameni si am sentimentul că în primul meu mandat în Parlamentul României nu v-am dezamăgit, şi vă mulţumesc pe această cale tuturor.

In calitate de parlamentar conservator din Caraş Severin , am avut cel mai mare numar de intervenţii in plenul Parlamentului dintre toţi parlamentarii din Caraş Severin , in numar de 112 , numeroase iniţiative legislative in favoarea majorării pensiilor, a salariilor diferitelor categorii sociale din invăţămint,sănătate,functionari publici ,pentru majorarea alocaţiilor şi burselor dar si pentru sprijinirea IMM-urilor si agricultorilor.

M-am luptat pentru a obţine Amendamente la Bugetul de Stat in 2005,2006,2007 si 2008 pentru judetul Caraş Severin ,in urma carora am adus bani pentru şcoli,lăcaşuri de cult,drumuri judeţene si europene(DN 57,Drumul Lupacului etc),Teatrul din Oravita etc.Impreună cu colegii conservatori şi social democraţi , am participat in acesti 4 ani de mandat la numeroase acţiuni umanitare dar şi la actiuni prin care l-am determinat pe Traian Basescu şi PDL să majoreze pensiile şi să redea grupele 1 si 2 muncitorilor care au trudit greu.

In calitate de membru al Adunarii Parlamentare a Consiliului Europei am actionat pentru promovarea valorilor culturale si patrimoniale.

Sa stii ce vrei, sa vrei ce poti si sa poti ce trebuie

In viata exista doua mari reusite: una este sa obtii exact ceea ce ai vrut, alta … sa obtii chiar mai mult decat atat .Eu ma las calauzit de motto-ul lui Albert Einstein care spune :
Incearca nu sa devii un om de succes, ci mai degraba un om de valoare”

Raport privind analiza activităţii parlamentarilor

Raport privind analiza activităţii parlamentarilor